Glitter Photos

Followers

Wednesday, June 6, 2012

Novel2 Kesayanganku

Assalamualaikum....
Apa khabar semua..?? Selama hari ni asyik sgt dgn post masakan... Hari ni saya nak bercerita pasal hobi kedua saya .. Membaca Novel... Saya seorang pembaca novel & pembeli novel tegar..Selalunya saya isi masa lapang dgn membaca novel..
Penulis2 yg saya kagumi seperti Aisya Sofea, Aleeya Aneesa, Siti Rosmizah, Fauziah Ashari & ramai lagi. Selalunya dgn membaca novel saya dpt menghilangkan tension..Maklumlah sebagai seorang suri rumah sepenuh masa..kebanyakkan masa mengulit kerja2 rmh & anak2...
Dan kerana hobi saya ini...saya dpt menambah ramai kenalan di FB...Syukur Alhamdulillah Allah pertemukan saya dgn SAHABAT2 yg sehati & sejiwa..Sahabat2 yg dpt bertukar pendapat tentang novel, sahabat yg dpt membuat saya sering tersenyum & ketawa.. Terima Kasih SAHABAT kerana telah menceriakan hari2 saya..SAYANG kamu semua ketat2...


Ini antara novel2 kesayangan saya..Dan pada saya novel2 ini memang menghiburkan & menusuk ke dlm jiwa...cuba baca kalu x percaya...









No comments:

Post a Comment