Glitter Photos

Followers

Monday, April 11, 2011

Bawa mak Keluar wad

Pg Sabtu yg lepas...dpt panggilan dr hospital....suh semua anak2 mak gi ke hospital dgn segera....oooowwwhhh..saya yg tgh melembutkan tulang terpakse tutup dapur gas & bersiap2 dgn segera tuk ke hospital Seremban...Bygkan..saya dok Klang...terpaksa ke Seremban..Nasib baik hubby cuti...kalu x...aaaarrggghhh...??sampai sane..terus jumpa doktor...doktor maklumkan yg mak di suspek hidap kanser tiriod....hmmmmmm baru suspek jek...so..aku dgn berkeras nak discharge mak juge...nak cube berubat kg...Kami adik badik memang dah sepakat nak keluarkan mak...Alhamdulillah...doktor bg kebenaran dgn syarat kami bertanggungjawab atas keselamatan mak...mlm tuh jugak adik saya bawe mak ke rumah saya...Kami cuber berubat tuk mak dgn kawan saya...Alhamdulillah...mak dah nmpk sehat ckit...cuma kene wat operation gak tuk buang tiriod mak...Moral of the story...jgn biarkan penyakit merebak tanpa pencegahan...& bukan semua penyakit perubatan moden leh ubatkan...Perubatan tradisional & moden perlu bergabung tuk memulihkan pesakit....

No comments:

Post a Comment